خانه - تماس با ما - جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - Fri, 26th Apr 2024 -
 
 
 
خبربان
بروزرسانی: 03:48

 

خبربان چيست؟

خبربان يك سرويس مبتني بر وب است كه به صورت 24 ساعته كليه خبرگزاري ها، سايت هاي خبري، سايت هاي سازماني و روزنامه هاي آنلاين (در حال حاضر بيش از 550 منبع) را جمع آوري كرده و با توجه به نيازهاي كاربران سايت دسته بندي مي كند. در اين سرويس، كلمات تعريف شده توسط كاربر در متن خبر جستجو شده و در صورت مرتبط بودن خبر با حوزه كاربر، آن خبر براي كاربر نمايش داده مي شود.

با اين سرويس شما لازم نيست وقت زيادي را براي پيدا كردن اخبار مرتبط با خود اختصاص دهيد. شما مي توانيد در يك صفحه اختصاصي كليه اخبار مرتبط با حوزه كاري خود را مشاهده كنيد. شما مي‌توانيد در هر كجا كه به اينترنت متصل باشد، به اخبار خود دسترسي كامل داشته باشيد.

جستجو در سايت هاي مورد علاقه شما

در صورتي كه علاقه داشته باشيد تا سايتهاي رقيبان و يا سايتهاي ديگري كه مرتبط با حوزه شما مي باشد و در سرويس ما وجود ندارد، اين سايت ها را به ما اعلام كنيد تا به ليست منابع ما اضافه شود.

دخيره سازي اخبار

كليه اخبار مرتبط با شما در طول قرارداد در سرور ما ذخيره مي شود و شما در هر لحظه به كليه اخبار خود دسترسي داريد. همچنين نسخه كش (cache) خبر در اختيار شما قرار مي گيرد.

 ساخت بولتن

 با توجه به ارائه متن كامل اخبار به صورت زير هم، روابط عمومي ها مي توانند با چند كليك و copy/paste بولتن اختصاصي سازمان خود را تهيه كنند و با اينكار از هدر رفتن وقت كاركنان خود جلوگيري نمايند. همچنين روابط عمومي ها مي توانند آدرس صفحه اختصاصي را براي مديران سازمان ارسال كنند تا آنها در هر لحظه به كليه اخبار دسترسي داشته باشند.

 

نسخه RSS

براي راحتي كاربران نسخه RSS كليه اخبار ارائه شده است تا كاربران بتوانند بدون مراجعه به سايت و از طريق نرم افزارهاي RSS خوان، به كليه اخبار خود دسترسي داشته باشند.

 

نسخه موبايل

با افزودن ويژگي جديد به سامانه، شما مي توانيد آخرين اخبار مورد نظر را بر روي موبايل و با استفاده از سرويس GPRSدريافت كنيد.

 

نسخه آزمايشي

براي مشاهده نسخه هاي آزمايشي ، لينك زير را ببينيد:

اخبار هدفمندسازي يارانه ها

 

 هزينه ماهيانه سرويس

نسخه بدون متن كامل: 400 هزار تومان

نسخه با متن كامل: 600 هزار تومان

 

اطلاعات بيشتر

لطفا نظرات و پيشنهادات و همچنين سوالات خود را با استفاده از پست الكترونيكي hgkhatir@gmail.com با ما در ميان بگذاريد.


 

حسن قلي پور خطير
مدير سايت

 

 
 

همه حقوق اين سايت براي قطره محفوظ است. قطره مسئوليتي در قبال محتواي مطالب ندارد.
info@ghatreh.com