خانه - تماس با ما - چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - Wed, 20th Mar 2019 - الأربعاء 13 رجب 1440
 
 
 
بروزرسانی: 18:12
 1    2    3    4    5     |     |    471    472    473    474  
- انتخاب اخبار
1 - احمدي نژاد: من طلبكارم!
اقتصاد آنلاين - - 30  ساعت پيش - سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 11:25 - 76584598 -

7 سال است كه با پاستور و اتاق رييس جمهور خداحافظي كرده اما گويي باور ندارد طرح هايي كه امروز به زعم خود عنوان راهكار حل مشكلات ارائه مي دهد را بايد خيلي زودتر يعني در همان 8 سال كه رداي رياست جمهوري بر تن داشت اجرا مي كرد تا امروز اثرات تصميمات غيركارشناسي ...


2 - مصاحبه جنجالي روزنامه آرمان با دكتر احمدي نژاد در آخرين روز سال 1397
اكوفارس - - 31  ساعت پيش - سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 10:47 - 76583227 -

خوب است بدانيد كه كل درآمد نفتي در هشت سال دولت قبل 594 ميليارد دلار بود. ارقام ديگر مانند 700 يا 900 ميليارد دلار، دروغ است. با تكرار اين اعداد نادرست اقتصاد كشور درست نخواهد شد.


3 - ادعاهاي مهم احمدي نژاد: سال 88 تقاضاي عفو عمومي كردم / پولدارها هم بايد يارانه بگيرند
انصاف نيوز - - 31  ساعت پيش - سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 10:37 - 76582881 -

اولين مصاحبه ي محمود احمدي نژاد با رسانه ها پس از سالها كه ابتداي زمستان 97 انجام شده بود، امروز سه شنبه 28 اسفندماه در روزنامه ي آرمان چاپ شده است.


4 - من طلبكارم
خبرگزاري ايرنا - - 33  ساعت پيش - سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 08:44 - 76579647 -

ايرنا- محمود احمدي نژاد در گفت وگو با روزنامه آرمان مي گويد: شما از جيب مردم درآورديد و در جيب چه كساني ريختيد؟ الان طلبه كار هم هستيد؟من طلبكارم! در هشت سالي كه ما بوديم همه رسانه ها عليه ما بودند و هرچه خواستند گفتند.


5 - تداوم رشد مثبت؛ نقطه قوت اقتصاد ايران در سال 97 / تورم 40 درصدي واقعي نيست
خبرگزاري قرآن - - 2  روز پيش - دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 10:41 - 76558071 -

ـ استاد بازنشسته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي با اشاره به عملكرد مثبت دولت هاي يازدهم و دوازدهم در زمينه اقتصادي گفت: تداورم رشد مثبت اقتصادي در سال جاري مهم ترين نقطه قوت اقتصاد ايران بود


6 - يارانه احمدي نژادي و انتخابات آمريكا
اقتصاد برتر - - 8  روز پيش - سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 18:36 - 76428166 -

روزي نيست كه دو مطلب بديع در رسانه هاي سياست گذاري جهاني مورد بحث قرار نگيرد: يكي يارانه نقدي مستقيم (درآمد پايه همگاني UBI يا همان يارانه احمدي نژادي) و ديگري نظريه پولي پيشرفته (درونزايي پول يا MMT).


7 - بيشترين افزايش قيمت دلار در ايران مربوط به كدام دوره است؟
ايران جيپ - - 8  روز پيش - سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 14:37 - 76421405 -

در بين چهار رييس كل بانك مركزي اخير طي 10 سال اخير، قيمت دلار در دوره محمود بهمني با توجه به اين كه مدافع سرسخت دخالت در بازار ارز ...


8 - دلار در كدام دوره بيشتر گران شد؟
اقتصاد 24 - - 8  روز پيش - سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 10:01 - 76410371 -

در بين چهار رييس كل بانك مركزي اخير طي 10 سال اخير، قيمت دلار در دوره محمود بهمني با توجه به اين كه مدافع سرسخت دخالت در بازار ارز بود و وعده ارزاني مي داد،


 1    2    3    4    5     |     |    471    472    473    474  
 
 

همه حقوق اين سايت براي قطره محفوظ است. قطره مسئوليتي در قبال محتواي مطالب ندارد.
info@ghatreh.com