خانه - تماس با ما - شنبه، 31 شهریور 1397 - Fri, 21st Sep 2018 - الجمعة 10 محرم 1440
 
 
 
بروزرسانی: 02:23
 1    2    3    4    5     |     |    463    464    465    466  
- انتخاب اخبار
1 - تقوي، كارشناس مسائل اقتصادي: پرداخت يارانه نقدي يك ميليوني به افراد غير كارشناسي و تورم زاست
خبرگزاري پانا - - 4  روز پيش - سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت 09:40 - 71727039 -

كارشناس مسائل اقتصادي مي گويد اظهارات محمود احمدي نژاد در مورد پرداخت يارانه يك ميليوني به افراد كاملا غيركارشناسي و تورم زاست و به طور قطع يارانه اي كه در قالب طرح هدفمندي يارانه ها دنبال مي شود نبايد به همه افراد جامعه تعلق گيرد ...


2 - احمدي نژاد موتور انتخاباتي اش را روشن كرد!+عكس
اكوناپرس - - 4  روز پيش - سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت 08:48 - 71725357 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


3 - باز هم احمدي نژاد، باز هم يارانه! / كاريكاتور
نامه نيوز - - 4  روز پيش - سه شنبه 27 شهريور 1397 ساعت 07:39 - 71724158 -

اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا ميكردند اكنون ميشد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد.


4 - كاريكاتور/ احمدي نژاد اين طوري موتور انتخاباتي اش را روشن كرد!
ديدار نيوز - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 15:08 - 71707512 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


5 - احمدي نژاد موتور انتخاباتي اش را روشن كرد!
تجارت آنلاين - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 14:39 - 71706122 -


6 - احمدي نژاد قصد كشتن اقتصاد كشور را دارد/ يارانه يك ميليوني مصادف با بنزين 7 هزار توماني است
حاميان ولايت - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 11:50 - 71698553 -

مدرس دانشگاه و كارشناس اقتصادي معتقد است سخنان محمود احمدي نژاد باعث تشويش اذهان عمومي مي شود و جامعه اي كه در شرايط ملتهب اقتصادي به سر مي برد را به آينده نگران تر مي كند زيرا يك بار جامعه ايران تجربه پرداخت يارانه را داشت.


7 - احمدي نژاد موتور انتخاباتي اش را روشن كرد
55 آنلاين - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 11:49 - 71698488 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


8 - احمدي نژاد قصد كشتن اقتصاد كشور را دارد/ يارانه يك ميليوني مصادف با بنزين 7 هزار توماني است
هنگام نيوز - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 10:57 - 71695890 -

مدرس دانشگاه و كارشناس اقتصادي معتقد است سخنان محمود احمدي نژاد باعث تشويش اذهان عمومي مي شود و جامعه اي كه در شرايط ملتهب اقتصادي به سر مي برد را به آينده نگران تر مي كند زيرا يك بار جامعه ايران تجربه پرداخت يارانه را داشت.


9 - احمدي نژاد قصد كشتن اقتصاد كشور را دارد/ يارانه يك ميليوني مصادف با بنزين 7 هزار توماني است
خبرگزاري پانا - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 10:41 - 71695069 -

مدرس دانشگاه و كارشناس اقتصادي معتقد است سخنان محمود احمدي نژاد باعث تشويش اذهان عمومي مي شود و جامعه اي كه در شرايط ملتهب اقتصادي به سر مي برد را به آينده نگران تر مي كند زيرا يك بار جامعه ايران تجربه پرداخت يارانه را داشت.


10 - احمدي نژاد اين طوري موتور انتخاباتي اش را روشن كرد!
تهران 24 - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 08:31 - 71690164 -

اظهار نظر محمود احمدي نژاد در مورد هدفمندي يارانه ها .


11 - احمدي نژاد قصد كشتن اقتصاد كشور را دارد/ يارانه يك ميليوني مصادف با بنزين 7 هزار توماني است
خبرگزاري برنا - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 06:20 - 71688762 -

مدرس دانشگاه و كارشناس اقتصادي معتقد است سخنان محمود احمدي نژاد باعث تشويش اذهان عمومي مي شود و جامعه اي كه در شرايط ملتهب اقتصادي به سر مي برد را به آينده نگران تر مي كند زيرا يك بار جامعه ايران تجربه پرداخت يارانه را داشت.


12 - احمدي نژاد موتور انتخاباتي اش را روشن كرد ! + عكس
نوداد - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 06:08 - 71688711 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


13 - احمدي نژاد اين طوري موتور انتخاباتي اش را روشن كرد!
ريسك نيوز - - 5  روز پيش - دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت 01:27 - 71687295 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


14 - احمدي نژاد موتور انتخاباتي اش را روشن كرد /عكس
روزنامه دنياي اقتصاد - - 5  روز پيش - يكشنبه 25 شهريور 1397 ساعت 21:38 - 71684529 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


15 - احمدي نژاد اينطوري موتور انتخاباتي اش را روشن كرد!
تدبير و اميد - - 5  روز پيش - يكشنبه 25 شهريور 1397 ساعت 21:10 - 71684044 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


16 - احمدي نژاد اينطوري موتور انتخاباتي اش را روشن كرد!
خبر آنلاين - - 5  روز پيش - يكشنبه 25 شهريور 1397 ساعت 20:48 - 71683658 -

«احمدي نژاد در حصارك كرج گفته اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد!» اين اظهار نظر سوژه محمد طحاني در ابتكار شد.


17 - دو مدل كنترل التهاب بازار خودرو/ماجراي استيضاح براي كنترل كالاهاي اساسي
شعار سال - - 6  روز پيش - يكشنبه 25 شهريور 1397 ساعت 07:48 - 71655899 -

اولين بار نيست كه اقتصاد ايران مانند هر اقتصاد ديگري در جهان بحران هايي با منشاء داخلي يا خارجي را تحمل مي كند. در هر دوره براي عبور از بحران كشور هزينه هايي داده و تجربه هايي اندوخته شده است.


18 - دو مدل كنترل التهاب بازار خودرو
شعار سال - - 6  روز پيش - يكشنبه 25 شهريور 1397 ساعت 04:28 - 71654958 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


19 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست !
تهران 24 - - 6  روز پيش - يكشنبه 25 شهريور 1397 ساعت 00:21 - 71653029 -

احمدي نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حصارك كرج: پول نيست؟! اگر ميگن پول نيست يك تماس با من بگيرند تا من جا هايي كه پول ها خوابيده نشون ميدم!


20 - دو مدل عملياتي براي كنترل التهاب بازار خودرو
خودرو ايده آل - - 6  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 17:28 - 71645263 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


21 - سخنراني جنجالي دكتر احمدي نژاد در حصارك كرج + فيلم و تصاوير
اكوفارس - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 14:05 - 71637251 -

دكتر محمود احمدي نژاد روز جمعه 23 شهريور1397 همزمان با ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله (ع) با حضور درجمع مردم انقلابي شهر كرج به مناسبت يادواره شهداي حسينيه حضرت زينب(س) ضمن تشريح ريشه هاي وقوع واقعه كربلا و تطبيق آن با ...


22 - دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد
ميهن صنعت - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 13:24 - 71635735 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


23 - تصاوير| حضور احمدي نژاد در كرج
آفتاب نيوز - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 12:53 - 71634220 -

اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد.


24 - دو مدل عملياتي براي كنترل التهاب بازار خودرو
عصر خودرو - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 11:07 - 71629052 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


25 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست + عكس
شهداي ايران - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 10:36 - 71627596 -

احمدي نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حصارك كرج گفت: پول نيست؟! اگر ميگن پول نيست يك تماس با من بگيرند تا من جا هايي كه پول ها خوابيده نشون ميدم!


26 - دو مدل عملياتي براي كنترل التهاب بازار خودرو
صراط نيوز - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 10:33 - 71627478 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


27 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست+تصاوير
سيمرغ - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 10:14 - 71626607 -

احمدي نژاد پس از حضور در تجمع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حضارك كرج حرف هاي جالب و عجيبي پيرامون…


28 - دو مدل عملياتي براي كنترل التهاب بازار خودرو
مردم نيوز - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 10:00 - 71625903 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


29 - دو مدل عملياتي براي كنترل التهاب بازار خودرو
خودرو نگاران - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 09:40 - 71625166 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


30 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست
هنگام نيوز - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 09:35 - 71625015 -

احمدي نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حصارك كرج گفت: پول نيست؟! اگر ميگن پول نيست يك تماس با من بگيرند تا من جا هايي كه پول ها خوابيده نشون ميدم!


31 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست/ اگر طرح هدفمندي يارانه ها را درست اجرا مي كردند، اكنون مي شد به هر ايراني يك ميليون تومان پرداخت كرد
داغ نيوز - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 09:01 - 71623761 -

احمدي نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حصارك كرج گفت: پول نيست؟! اگر ميگن پول نيست يك تماس با من بگيرند تا من جا هايي كه پول ها خوابيده نشون ميدم!


32 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست
ايران جيپ - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 08:38 - 71623137 -

احمدي نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حصارك كرج: پول نيست؟! اگر ميگن پول نيست يك تماس با من بگيرند ...


33 - دو مدل عملياتي براي كنترل التهاب بازار خودرو
ايران جيپ - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 08:18 - 71622668 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


34 - تجربه هاي عبور از بحران هاي اقتصادي|2 دو مدل عملياتي براي كنترل التهاب بازار خودرو
خبرگزاري فارس - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 01:33 - 71620620 -

وزير اسبق صنعت معدن و تجارت با بيان اينكه دولت منتظر معجزه مشاورانش براي اقتصاد و نوسانات ارزي نماند، گفت: دو مدل براي كنترل التهاب بازار خودرو وجود دارد تا مسابقه رانت فروشي در 15 دقيقه و قمار بازي تمام شود.


35 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست
هارپي نيوز - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 01:21 - 71620569 -

احمدي نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حصارك كرج گفت: پول نيست؟! اگر ميگن پول نيست يك تماس با من بگيرند تا من جا هايي كه پول ها خوابيده نشون ميدم!


36 - احمدي نژاد: پول نيست؟ من مي دانم كجاست
برترينها - - 7  روز پيش - شنبه 24 شهريور 1397 ساعت 01:19 - 71620545 -

احمدي نژاد در اجتماع عزاداران مسجد حضرت زينب (س) حصارك كرج گفت: پول نيست؟! اگر ميگن پول نيست يك تماس با من بگيرند تا من جا هايي كه پول ها خوابيده نشون ميدم!


37 - مقايسه ي حكم مشايي با محمود كريمي، حداديان و ارضي
انصاف نيوز - - 9  روز پيش - پنجشنبه 22 شهريور 1397 ساعت 01:08 - 71578124 -

كانال تلگرامي «مكتوبات يادآوري»، از كانال هاي جريان احمدي نژاد، پس از انتشار خبر محكوميت اسفنديار رحيم مشايي، يكي از ليدرهاي اين جريان، متني نوشته است كه بخشي از آن در پي مي آيد:


38 - هشت رييس در 16 سال؛ دوران بي ثبات مديريت بودجه
خبرگزاري ايرنا - - 9  روز پيش - چهارشنبه 21 شهريور 1397 ساعت 21:13 - 71574452 -

ايرنا- ويژگي اساسي مديريت سازمان برنامه و بودجه در دولت هاي هفتم تا دهم، تغييرات ساختاري، عناوين گوناگون و دوره هاي كوتاه رياست بود.


39 - قفل دولت بر توسعه مترو
فرهيختگان - - 10  روز پيش - سه شنبه 20 شهريور 1397 ساعت 17:10 - 71535021 -

مترو و مجموعه حمل ونقل عمومي همواره قرباني شهردارها بوده اند، شهردارهايي كه دولت ها آنها را هووي خود مي دانستند. به هرحال ايجاد تسهيلات در حمل ونقل و ايجاد رضايت عمومي مي تواند به نفع شهرداري باشد كه سوداي رياست جمهوري هم داشته باشد.


40 - ترديد در اثربخشي بسته هاي حمايتي
تجارت آنلاين - - 12  روز پيش - دوشنبه 19 شهريور 1397 ساعت 11:08 - 71485468 -

در شرايطي كه گراني كالاهاي اساسي؛ همان كابوس هميشگي ايراني ها؛ سوار بر موتور نوسان هاي شديد ارزي ، مثل يك جاروبرقي، سفره هاي خانوارها را جارو مي كند،


41 - سفر دكتر احمدي نژاد به شهرستان بهميي و استقبال گرم و پرشور مردم از وي/ ظاهراً همه مشكلات مربوط به دشمن يا مردم است و مسئولين كشور هيچ نقشي ندارند! + تصاوير
اكوفارس - - 13  روز پيش - شنبه 17 شهريور 1397 ساعت 16:48 - 71431398 -

دكتر محمود احمدي نژاد روز جمعه 16 شهريور 1397 ضمن حضور در جمع پرشور و انقلابي اهالي شهر ليكك بهميي به مناسبت گراميداشت شهداي 17 شهريور طي سخناني درباره شرايط امروز كشور گفتند :


42 - مردم با يارانه نقدي خود چه مي كنند؟
تيتر 20 - - 16  روز پيش - چهارشنبه 14 شهريور 1397 ساعت 22:20 - 71363402 -

با اجراي طرح هدفمندي يارانه ها، دولت به ازاي افزايش نرخ حامل هاي انرژي و براي كمك به خانواده ها، رقمي را با عنوان يارانه نقدي به حساب سرپرستان خانوار واريز كرد،


43 - مردم با يارانه نقدي خود چه مي كنند؟
ميهن امروز - - 16  روز پيش - چهارشنبه 14 شهريور 1397 ساعت 21:55 - 71363036 -

با اجراي طرح هدفمندي يارانه ها، دولت به ازاي افزايش نرخ حامل هاي انرژي و براي كمك به خانواده ها، رقمي را با عنوان يارانه نقدي به حساب سرپرستان خانوار واريز كرد،


44 - مردم با يارانه نقدي خود چه مي كنند؟
شفاف - - 16  روز پيش - چهارشنبه 14 شهريور 1397 ساعت 17:30 - 71357447 -

با اجراي طرح هدفمندي يارانه ها، دولت به ازاي افزايش نرخ حامل هاي انرژي و براي كمك به خانواده ها، رقمي را با عنوان يارانه نقدي به حساب سرپرستان خانوار واريز كرد،


45 - مردم با يارانه نقدي خود چه مي كنند؟
روزنامه قانون - - 16  روز پيش - چهارشنبه 14 شهريور 1397 ساعت 16:08 - 71354767 -

با اجراي طرح هدفمندي يارانه ها، دولت به ازاي افزايش نرخ حامل هاي انرژي و براي كمك به خانواده ها، رقمي را با عنوان يارانه نقدي به حساب سرپرستان خانوار واريز كرد.


46 - مردم با يارانه نقدي خود چه مي كنند؟
تدبير و اميد - - 17  روز پيش - چهارشنبه 14 شهريور 1397 ساعت 14:30 - 71350552 -

همسرم از ابتدا هزينه يارانه خودش و دخترم را به حسابم واريز مي كرد و معمولا تا نيمه هاي ماه مايحتاج خانه را خريد مي كردم،


47 - يارانه نقدي دست مردم را در حنا گذاشت
خبرگزاري ايسنا - - 17  روز پيش - چهارشنبه 14 شهريور 1397 ساعت 14:03 - 71349404 -

با اجراي طرح هدفمندي يارانه ها، دولت به ازاي افزايش نرخ حامل هاي انرژي و براي كمك به خانواده ها، رقمي را با عنوان يارانه نقدي به حساب سرپرستان خانوار واريز كرد،


48 - فراز و فرود جايگاه معاونت اجرايي در دولت
خبرگزاري ايرنا - - 18  روز پيش - دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت 19:08 - 71293854 -

ايرنا- معاونت اجرايي رييس جمهوري از جمله پست هايي است كه در دوره هاي مختلف وظايف و كاركردهاي متفاوتي از جانشيني رييس جمهوري در انواع شوراها تا هماهنگي سفرهاي استاني براي آن در نظر گرفته شده است.


49 - فراز و نشيب هاي معاونت اجرايي رياست جمهوري
خبرگزاري آريا - - 19  روز پيش - دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت 11:48 - 71276578 -

تهران-ايرنا- اهميت معاونت اجرايي رييس جمهور به عنوان يكي از پرفراز و فرودترين سمت هاي قوه مجريه در چهار دهه گذشته و در دولت هاي مختلف گاه تا حد يك وزارتخانه بالا رفته و گاه با ظهور ترديدهايي در كاركردي بودن آن از مجموعه دولت حذف و وظايفش ...


50 - فراز و نشيب هاي معاونت اجرايي رياست جمهوري
خبرگزاري ايرنا - - 19  روز پيش - دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت 11:43 - 71276361 -

ايرنا- اهميت معاونت اجرايي رييس جمهور به عنوان يكي از پرفراز و فرودترين سمت هاي قوه مجريه در چهار دهه گذشته و در دولت هاي مختلف گاه تا حد يك وزارتخانه بالا رفته و گاه با ظهور ترديدهايي در كاركردي بودن آن از مجموعه دولت حذف و وظايفش بين ساير وزارتخانه ...


 1    2    3    4    5     |     |    463    464    465    466  
 
 

همه حقوق اين سايت براي قطره محفوظ است. قطره مسئوليتي در قبال محتواي مطالب ندارد.
info@ghatreh.com